مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

برگ بی درخت

گر درختی از خران بی برگ شد

یا کرخت از صورت سرمای سخت


هست امیدی که ابر فروردین

برگ ها رویاندش از فر بخت


بر درخت زنده بی برگی چه غم؟

وای بر احوال برگ بی درخت!



پی نوشت:

مهم نیست که ابر فروردین بر ما بباره یا نه مهم اینه که ما برگیم یا درخت؟

امروز فکر کنم من برگم چون امتحان شیمیم رو خراب کردم فکر کنم ۱۷/۵بشم گند زدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مانلی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

آخ / امتحان شیمی / یادم نیست این درسو چه طوری قبول می شدم اما همیشه استرسشو داشتم .
من هم نمی دونم برگم یا درخت ! اما خسته شدم از امید به ابر فروردین چرا که حرف تازه ای برام نداشته.
چرا داشته اما من برگ بی درخت بودم .

معلومه که شما نباید شیمیتون خوب باشه چون اگر علاقه داشتید که انسانی نمی رفتید.
و باید بگم ابر بهار همیشه تازگی داره و یه برگ هم اگه به چرخه دقت کنید دویاره به درخت برمی گرده.

آشناترین غریبه دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

شما به 17.5 میگید گند زدید؟؟؟؟؟
با بچه زرنگ
ایول در کل وب قشنگی دارید

مرسی که با این حرف دلداریم دادید ولی واقعا نمره ی خوبی نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد