مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

۱۰

می خوام براتون 10 تا نکته بزارم که چند جایی به چشمم خورده برای من جالب بود فکر کردم برای شما هم جالب باشه:

1.عشق مثل یک کتابه،شما نمی تونید کتابی رو که بیش از حد به صورتتون نزدیکه ،یا بیش از اندازه از چشمانتون دوره بخونید.

2.ذهنی سخت و افکاری  استوار داشته باش،اما دلی نازک و سرشار از محبت.

3.ما چون خوشحالیم لبخند نمی زنیم ،ما خوشحالیم چون لبخند می زنیم .

4.شما باید به افراد اعتماد کنید ،حتی اگر میزان خطر آن ها بالا باشد .

5.اگر دنبال شکار دو خرگوش صحرایی باشی،حتی یکی از آن ها را هم نمی تونی به دام بندازی .

6. در هیچ جای دنیا لغتی مهم تر از (متشکرم) نیست !

7.هیچ چیز به قدرتمندی حقیقت نیست .

8.مردم از روی گفتار شما،در موردتان قضاوت می کنند !

9.به دیگران بخشش کن و آن ها را ببخش ،اما خودت را هرگز نبخش !

10. و بالاخره: دلبستگی دیگران به تو ،هیچ وقت نفعی برای تو نخواهد داشت .

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد رضا یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://shabname-m.blogfa.com/

یکی هم من اضافه کنم
وقتی واقعن داری کار زیرکانه ای انجام میدی
مهم نیست که دیگران فکر کنند داری کار احمقانه ای انجام میدی

مانلی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

یکی هم از قول فروغ به نظر من: نفس ها ی خود راحبس کنیم

ما یکدگر را با نفس هامان
آلوده می سازیم
آلوده ی تقوای خوشبختی
ما از صدای باد می ترسیم
ما از نفوذ سایه های شک
در باغ های بوسه هامان رنگ می بازیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد